ایشالا به استتقلال هم گل میزنی
عارف نیوز

 او نیامده، از مدیربرنامه‌هایش راجع به دربی تهران سؤال می‌کرد. فیض‌بخش هم از حساسیت‌های بازی با استقلال و حضور 100 هزار نفری هواداران دو تیم در ورزشگاه آزادی می‌گفت

 

و از محبوب شدن بی اندازه یک بازیکن خارجی دیگر به نام ایمون زاید به خاطر هت‌تریک در این بازی در میان پرسپولیسی‌ها صحبت می‌کرد. حرف‌هایی که شروع اولین مصاحبه آپیا با رسانه‌های ایرانی بود:

 

«از نظر من مهم‌ترین و بهترین دربی دنیا بازی بوکا جونیوروز و ریورپلات است. وقتی قرار است این بازی در آرژانتین برگزار شود، همه چیز شما را دیوانه می‌کند! البته دربی پارتیزان و ستاره سرخ بلگراد در صربستان هم واقعا بازی جالبی است اما بلگراد یک دربی مهم دیگر هم دارد که من در آن بازی کرده‌ام. ستاره سرخ- وویودینا. من در 6 ماهی که در وویودینا بودم، یک گل زدم که آن یک گل هم در همین دربی بود و خوشبختانه ما آن بازی را دو- یک بردیم.»

آپیا با هیجان ادامه می‌دهد و تاکید می‌کند که او در دربی‌های مهم دیگری هم گل زده:«زمانی که در ترکیه بودم و برای فنرباغچه بازی می‌کردم، در مهم‌ترین دربی این کشور و بازی با گالاتاسرای، دو بار به آنها گل زدم. در برشا هم که بودم، یک گل به آتالانتا زدم. کلا من در دربی‌ها همیشه گل زده‌ام. این را هم می‌دانم که با توجه به پست بازی‌ام، این اتفاق کمی عجیب است اما خیلی دوست دارم در پرسپولیس هم این تجربه برایم تکرار شود و بتوانم هوادران‌ را خوشحال کنم».

هافبک سابق تیم‌های یوونتوس و فنرباغچه از اولین حضورش در ورزشگاه درفشی‌فر هم راضی است. او کمپ تمرینی پرسپولیس را مجموعه خوب و استانداردی توصیف می‌کند:«به نظر من این کمپ کوچک و زیباست. وقتی برای اولین بار وارد آن شدم، واقعا احساس خوبی داشتم.»

آپیا از اولین برخوردش با بازیکنان و هواداران پرسپولیس هم راضی است:«آنها خیلی برخورد خوبی با من داشتند. سرمربی تیم هم استقبال دوستانه‌ای از من داشت. می‌توانید از مدیر برنامه‌هایم بپرسید که چند پیشنهاد از دبی و قطر داشتم. پیشنهاداتی که تک‌تک شان از نظر مالی خیلی بهتر از پرسپولیس بودند اما من دوست نداشتم جایی بازی کنم که هواداران در آن هیچ ارزشی برای فوتبال قائل نیستند. به همین دلیل بعد از اینکه پیشنهاد حضور در ایران و باشگاه پرسپولیس به من شد، خیلی سریع قبول کردم به کشور شما بیایم. چون می‌دانستم برای بازی‌های تیمی مثل پرسپولیس که یکی از محبوب‌ترین تیم‌های آسیاست، در هر بازی هزاران نفر به ورزشگاه می‌آیند. من به خاطر آنها به ایران آمده‌ام، چون فوتبال بدون تماشاگرانش هیچ مفهومی ندارد.»


نظرات شما عزیزان:

Parsa
ساعت15:04---20 آبان 1391
وب جالب انگیزناکی داری
ممنونم عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 20 آبان 1391برچسب:, :: 10:19 :: نويسنده : محمدعارف بختیاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عارف نیوز و آدرس aref4175.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



تصاویر زیباسازی نایت اسکین